تصاویری از پیکسل واچ روی مچ‌ دست مدیرعامل گوگل فاش شد

{title limit=50}

تصاویر جدیدی که طی یک رویداد حضوری در کنفرانس سالانه‌ی کد Vox Media در بورلی هیلز کالیفرنیا گرفته شده است، نشان می‌دهد ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، ساعت هوشمند از پیکسل واچ استفاده می‌کند.

تصاویر جدید از پیکسل واچ روی دست مدیرعامل گوگل در حساب کاربری توییتر مارک گورمن منتشر شده است؛ روزنامه‌نگاری که به دلیل افشاگری‌ درمورد محصولات اپل، شناخته‌ شده است. با توجه به این عکس‌ها، پیکسل واچ از شاسی گرد بهره خواهد برد. علاوه‌براین گفته می‌شود بدنه‌ی این محصول از جنس فولاد ضدزنگ خواهد بود.

ساعت پیکسل واچ روی مچ دست ساندار پیچای

همان‌طور که DigitalTrends اشاره می‌کند، نگاه اجمالی پیچای به پیکسل واچ درحالی انجام می‌شود که فقط چند ساعت دیگر تا معرفی نسل بعدی اپل واچ باقی مانده است. علاوه‌براین هنوز یک‌ ماه دیگر تا رونمایی رسمی از پیکسل واچ باقی مانده؛ رویدادی که انتظار داریم ۶ اکتبر (۱۴ مهر ۱۴۰۱) برگزار شود.

درحالی‌که تصاویر جدید فاش‌شده از مدیرعامل گوگل و ساعت روی دست او، وضوح خوبی ندارند، اما جالب است ببینیم که پیچای، چقدر درمورد آزمایش محصولات شرکت متبوعش پیش از معرفی رسمی، محتاط عمل خواهد کرد تا جزئیات مربوط به آن کمتر فاش شود.

ساعت پیکسل واچ روی مچ دست ساندار پیچای

البته تاکنون شایعات و گزارش‌های بسیاری درمورد مشخصات و ویژگی‌های ساعت پیکسل گوگل منتشر شده است. به‌عنوان مثال، پیش از این نیز شاهد انتشار تصاویری از نمونه‌ی واقعی پیکسل واچ بودیم که ظاهراً در یک رستوران جا مانده بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
250