پنل Eco2 OLED Plus گلکسی زد فولد 4 روشنایی و دوام نمایشگر را افزایش می‌دهد

{title limit=50}

پنل OLED داخلی تاشدنی گلکسی زد فولد 4 شاید در ظاهر نسبت به گلکسی زد فولد ۳ چندان متفاوت به‌نظر نرسد. ابعاد آن با همان تاخوردگی یکسان است. باوجوداین، این مؤلفه‌ی مهم به‌طور درخورتوجهی توسط سامسونگ‌دیسپلی بهبود پیدا کرده است.

گلکسی زد فولد ۴ به پنل Eco2 OLED Plus ساخت سامسونگ‌دیسپلی مجهز است. غول فناوری کره جنوبی برای بهبود دوام و روشنایی بیشتر، پیشرفت‌های قابل توجهی در آن ایجاد کرده که نوآوری باورنکردنی به‌حساب می‌آید.

پنل Eco2 OLED Plus

پنل‌ گلکسی زد فولد ۴ می‌تواند دمای شدید را تحمل کند

پنل Eco2 OLED Plus با اتکا بر فناوری پنل OLED پلاریزه‌کننده (پلاریزه‌کننده یا پلاریزر یک فیلتر نوری است که به امواج نوری با قطبش خاص اجازه عبور می‌دهد، درحالی‌که امواج نور قطبش‌های دیگر را مسدود می‌کند) یکپارچه سامسونگ، نرخ انتقال بیشتری در مقایسه با پنل Eco OLED Plus در گلکسی زد فولد ۳ دارد. افزون‌براین، از نظر مصرف انرژی نیز کارآمدتر است. افزایش نرخ انتقال برای پیکسل های قرمز و آبی، روشنایی موردنظر را افزایش می‌دهد.

به زبان ساده حتی اگر اوج روشنایی بیشتر از پنل قبلی نباشد، افزایش ضریب انتقال همراه با نسبت کنتراست و سایر عناصر باعث می‌شود این پنل روشن‌تر به‌نظر برسد. سامسونگ معمولاً اعداد حداکثر روشنایی پنل‌های تاشدنی خود را منتشر نمی‌کند.

Eco2 OLED Plus

مواد آلی جدید استفاده‌شده برای تولید صفحه‌نمایش OLED Eco2 Plus مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. این کار ضمن افزایش بازده انرژی گلکسی زد فولد ۴، اجازه‌ی دوام بیشتر به باتری را می‌دهد. فناوری UPC Plus سامسونگ‌دیسپلی نیز وضوح موردنظر را تا ۴۰ درصد افزایش داده و به همین دلیل است که تصاویر با تعداد پیکسل‌های بالاتر در حفره‌ی دوربین واضح‌تر می‌شوند.

پنل Eco2 OLED Plus

دوام همیشه یکی از نگرانی‌های اصلی پنل‌های تاشدنی است. درهمین‌حال، سامسونگ‌دیسپلی آن‌ها را به‌طور درخورتوجهی آزمایش می‌کند تا مطمئن شود که در تمام محیط‌ها عملکرد بی‌عیب‌و‌نقص دارند. این‌ بار نیز تمرکز خاصی روی دوام در دماهای بسیار بالا بود. پنل Eco2 OLED Plus برای مقاومت دربرابر ۱۵۰ هزار بارتاشدن در دمای بسیار بالای ۶۰ درجه سانتیگراد توسط Bureau Veritas آزمایش و تأیید رسمی شد؛ بنابراین این پنل می‌تواند عملکرد خود را در دماهای شدید از -۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد حفظ کند.

وضوح پنل Eco2 OLED Plus

پیشرفت‌هایی که یک دستگاه جدید به‌ارمغان می‌آورد، شاید هرگز کافی به‌نظر نرسد. همیشه دقیقاً مشخص نیست که اجزای سازنده آن دستگاه چگونه بهبودیافته‌اند. درباره‌ی گلکسی زد فولد ۴، واضح است که این یکی از بهترین پنل‌های نمایشگر تاشدنی تا به امروز در گوشی‌های هوشمند است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
88