هواوی Mate 50e احتمالاً با تراشه Snapdragon 778 معرفی خواهد شد

{title limit=50}

طرفداران هواوی مشتقانه منتظر رونمایی از نسل جدید سری Mate هواوی هستند. شنیده‌ها حاکی از آن است سری میت ۵۰ این شرکت احتمالاً در ماه آگوست معرفی خواهند شد.

اکنون اطلاعات به‌دست‌آمده از ویبو نشان می‌دهد یکی از مدل‌های این سری با نام Mate 50e با تراشه‌ی Snapdragon 778G روانه‌ی بازار خواهد شد، هرچند مشخص نیست که این محصول با قاب 5G دردسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

تراشه‌ی Snapdragon 778G کوالکام برپایه‌ی لیتوگرافی ۶ نانومتری ساخته شده است. این پرازنده از نظر عملکرد و قدرت پردازش گرافیکی نسبت به Kryo 670 تا ۴۰ درصد سریع‌تر است. همچنین اگر هواوی قاب 5G را برای Mate 50e عرضه کند، دارندگان این دستگاه می‌توانند از سرعت دانلود تا ۱۰ گیگابایت‌برثانیه بهره ببرند.


از سوی دیگر، هواوی Mate 50 احتمالاً به نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen1 مجهز خواهد شد. علاوه‌براین گفته می‌شود این دستگاه از قاب 5G پشتیبانی خواهد کرد و بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از آن به سریع‌ترین نسل شبکه‌های موبایلی دسترسی داشته باشند.

به‌ نوشته‌ی HuaweCentral، انتظار می‌رود نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی به‌زودی با گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی ظاهری رونمایی شود و ظاهراً سری میت ۵۰ ازجمله اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به‌طور پیش‌فرض با HarmonyOS 3.0 روانه‌ی بازار خواهند شد.

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی‌های سری Mate 50 هواوی مثل همیشه با مشخصات جدید و نوآورانه دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت؛ ویژگی‌هایی که می‌تواند موردتوجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. در ادامه فهرست مشخصات موردانتظار سری میت ۵۰ را مرور می‌کنیم:

  • سیستم‌عامل پیش‌فرض HarmonyOS 3.0
  • فناوری جدید تصویربرداری XMAGE
  • تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen1 یا حتی Snapdragon Gen2 برای سری میت ۵۰
  • قاب 5G
  • تراشه‌ی Snapdragon 778G برای میت 50e





ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
40