ایکس‌باکس وان ایکس عرضه شد

{title limit=50}

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام مایکروسافت در E3 2017 به صورت رسمی از کنسول میان نسلی خانواده ایکس‌باکس که پروژه اسکورپیو خوانده می‌شد، تحت نام ایکس‌باکس وان ایکس رونمایی شد. در این مطلب قصد داریم به مرور هر آنچه که در مورد ایکس‌باکس وان ایکس می‌دانیم بپردازیم.همراه ما باشید.

ایکس‌باکس وان ایکس به صورت رسمی چه زمانی منتشر خواهد شد؟

این کنسول در تاریخ 7 نوامبر 2017 مصادف با 19 آبان 1396 عرضه خواهد شد و مایکروسافت چندین بازی مختلف را برای انتشار در روز عرضه آن در نظر گرفته است. همچنین بسیاری از بازی‌های ایکس‌باکس وان، هنگام عرضه ایکس‌باکس وان ایکس بروزرسانی‌های رایگانی دریافت خواهند کرد. از این بازی‌ها می‌توان به Gears of War 4 ،Forza Horizon 3 ،Halo Wars 2 ،Final Fantasy XV ،Resident Evil VII ،Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands و Rocket League اشاره کرد.

قیمت کنسول ایکس‌باکس وان ایکس چقدر خواهد بود؟

در دقایق پایانی کنفرانس خبری امشب اعلام شد این کنسول اواخر سال ۲۰۱۷ با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد.


کنسول بین نسلی مایکروسافت چه ویژگی‌های متمایزی نسبت به سایر کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان دارد؟

  • ایکس‌باکس وان ایکس کوچک‌ترین عضو خانواده ایکس‌باکس خواهد بود و حتی اندکی از کنسول خوش ساخت ایکس‌باکس وان اس کوچک‌تر است.
  • اکثر بازی‌های نسل هشتمی و عناوین عرضه شده برای ایکس‌باکس وان استاندارد بر روی این دستگاه بهتر اجرا خواهند شد.
  • از چندی دیگر قابلیت Backwards Compatibility گسترش می‌یابد و علاوه‌بر بازی‌های ایکس‌باکس 360، مایکروسافت پشتیبانی بازی‌های ایکس‌باکس اورجینال را نیز به این سرویس اضافه می‌کند.
  • از ویژگی‌های سخت افزاری ایکس‌باکس وان ایکس می‌توان به قدرتی معادل ۶ ترافلاپس، ۱۲ گیگابایت رم GDDR5، یک ترابایت حافظه داخلی و قابلیت پخش دیسک 4K UHD اشاره کرد.

احتمالا طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از قدرت سخت‌افزاری و عناوین انحصاری کنسول جدید مایکروسافت خواهیم شنید.



منبع: gameshot






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
136