رنگ جدید گلکسی S8 پلاس در راه است

{title limit=50}

در یک وب سایت چینی به نام Weibo رندری منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ قصد دارد رنگ جدیدی را به رنگ های گلکسی S8 پلاس اضافه کند.با ما همراه باشید تا از جدیدترین رنگ این مدل با خبر شوید.

چندی پیش دو مدل گلکسی S8 و S8 پلاس توسط سامسونگ در 4 رنگ معرفی شد . این دو مدل در رنگ های مشکی، خاکستری، آبی تیره و طلایی در دسترس بودند و اکنون این کمپانی تصمیم گرفته است که رنگ پنجمی تحت عنوان رزگلد را به مدل گلکسی S8 پلاس اضافه کند.اضافه کردن رنگ جدید به محصولات توسط شرکت سامسونگ امر عجیبی نیست زیرا در تاریخچه خود دست به چنین اقداماتی نیز زده است.

اما نکته قابل توجه این می باشد که در رندرهای منتشر شده فقط مدل  گلکسی S8 پلاس با رنگ رزگلد دیده شده است و خبری از مدل کوچکتر نیست.اما به طور کلی نمیتوان در این باره به طور قطع صحبت کرد زیرا ممکن است وجود گلکسی S8 با رنگ رزگلد هم از تصمیمات پنهانی سامسونگ باشد.

با وجود گذشت 6 هفته از فروش این مدل سامسونگ به امار و ارقام بسیار خوبی دست پیدا کرده است و توانسته رکورد محصولات قبلی خود را بزند.به گفته سامسونگ فقط در اولین ماه عرضه، 5 میلیون نسخه از پرچمداران سری اس 8 در جهان به فروش رسیده است که کره جنوبی به تنهایی 20 درصد از این آمار را به خود اختصاص داده است.



منبع:androidheadlines






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
191