نکاتی مفید در طراحی وب سایت های جدید

{title limit=50}

انتخاب راه مناسب برای ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی در وب سایت شما برای دستیابی به نتیجهء مناسب در بازار رقابتی امروز، بسیار پر اهمیت می باشد. همچنین استفاده از آژانسهای بهینه سازی، کمک بزرگی به رتبهء وب سایت شما و تمامی مواردی که باعث بالارفتن میزان بازدید از صفحات در موتور جستجو میشود، خواهد کرد.
همانگونه که متخصصین سئو لزوماً به این نکته اشاره میکنند؛ باید در نظر بگیرید این کار پروسه ای است برای انجام تغییرات که به مرور زمان انجام میپذیرد. شما به عنوان یک وب سایت جدید، به استراتژی جهت بالارفتن از نردبان رتبه بندی در اینترنت و قرارگرفتن در جایگاه مناسب در اسرع وقت نیاز دارید.
در اینجا 10 راهنمای مفید در مورد لینکها و معماری آن، برای هر شخصی که علاقمند به بهینه سازی سایت می باشد ارائه شده. و اگر در اینترنت هر نوع بازاریابی انجام میدهید برای شما مفید واقع خواهد شد.

1- در مورد این که چه لینکی به شما پیوند می شود خوب فکر کنید
در حال حاضر شما ارزش اعتبار و خوشنامی محصولات و ارائهء خدمات در بازار را به خوبی می دانید. اگر وب سایت هایی که دارای تولید کالاهای مرغوب بود و به راحتی برای کاربران و موتورهای جستجو قابل مشاهده بودند، به وب سایت خود پیوند دهید. انعکاس خوب این عمل را در وب سایت خود خواهید دید. به تعداد لینک هایی که دامنه های متفاوتی همچون: .com-.co.uk و یا هرگونه دامنه دیگری هستند، به دقت توجه بفرمایید. به راههایی که باعث تشویق دیگران به انجام این کار به همین ترتیب می شود نیز به دقت فکر کنید.

2- در مورد اینکه شما به چه لینکی پیوند می شوید خوب دقت کنید
همانند قوانین مورد قبلی، پیوند سایت هایی باکیفیت خوب به وب سایت شما انعکاس مناسبی خواهد داد. با نوآوری و توسعهء صفحات وب خود و ایجاد مطالب مرتبط، سایت خود را به روز کرده و به لینک های به روز شده اجازه دهید. سعی کنید به منظور توسعهء وب سایت خود با مجموعه ای ازلینک های متعادل، لینک شوید.

3- از پیوند با لینکهای خراب خودداری نمایید
به عنوان بخشی از نگهداری مداوم از وب سایت، جهت بهینه سازی سایت باید آگاه باشید، استفاده از هرگونه لینکی که مدتها مورد استفاده قرار نگرفته، اجتناب نموده و آنرا از صفحهء وب خود حذف نمایید.

4- در مورد ارتباطات خود خوب فکر کنید
پیوند با لینک هایی که دقیقاً ارتباط مستقیم و واضحی با مطالب وب سایت شما دارند، بسیار مهم می باشد. موتورهای جستجو نیز مانند کاربران به این موضوع توجه خاصی دارند. در واقع وجود هرگونه پیوند بی ربط و نامرتبط در صفحهء شما بسیار مضر می باشد.

5- لینکهای داخلی
دربارهء لینکهای داخلی و میزان کاربر پسند بودن صفحات وب خود خوب فکر کنید. از لینک های داخلی و مشاورهء کارشناسان بهینه سازی وب، برای یافتن راههایی برای داشتن لینک های داخلی که برای رتبه بندی وب شما مفید هستند، بهره مند شوید.

6- نقشه ها
در مورد بازگشت به صفحهء اصلی و نقشهء سایت نیز به خوبی فکر کنید. در حد امکان استفاده از سایت و حرکت در صفحات آن را آسان نمایید. با این روش کاربران برای استفاده از وب شما تشویق شده و هنگامی که موتورهای جستجو لینک ها را اسکن می کنند، برای وب سایت شما سودمند خواهد بود. نقشهء سایت راه درستی برای معرفی لینکهای داخلی و استفادهء آسان از وب سایت و ایجاد دید کلی برای حرکت آسانتر در وب سایت می باشد.

7- ساخت لینک
برای کاربرد صحیح و مطابق با شرایط، جهت ساخت لینک به دقت فکر کنید. برای ساخت لینک از متنهای Anchor و دقیقاً هماهنگ آن استفاده نمایید. هر چند به یاد داشته باشید، استفاده بیش از حد کلمات کلیدی به همان بدی کمبود آن می باشد. با استفاده از شرایطی که میخواهید در رتبه بندی قرار بگیرید و خلاصه ای از موضوعات مطرح شده و استفاده از آنها در حد تعادل؛ رتبهء وب شما توسط موتورهای جستجو تقویت خواهد شد. از حواس خود استفاده کرده و حد تعادل ایجاد نمایید. اگر احساس می کنید کلمات و عبارات در لینک های داخلی شما تکرار شده، پس احتمالاً همین طور خواهد بود.

8- از مخفی کاری اجتناب نمایید
موتورهای جستجو به طور فزاینده ای متخصص در امر تشخیص" سیاه کاری " و یا تکنیکهای نابجا و بیهودهء سئو می باشد. در حالی که این موارد ممکن است باعث جذب بازدیدکننده و وسوسهء آنها به بازدید از وب سایت شما و محبوبیت صفحات وب شما در شبکه گردد. توجه داشته باشید که استفاده از این تکنیکها و تحقق این امر، می تواند برای شما و وب سایت تان ایجاد مشکل نماید.

رویکرد کاربران و موتورهای جستجو با مخفی کاری وب سایت ها، هر دو به طور یکسان می باشد. برای هر دوی اینها قابل تحمل نبوده و این مورد را تحمل نمی کنند. برای دوری از مشکلات از خط قرمز ها عبور نکنید.

9- به جایگاه لینک رقبای خود توجه نمایید
این کار کاملاً ‌قانونی بوده و برای شما سودمند خواهد بود و حداقل سطح جایگاه لینک ها و میدان فعالیتهای آنها را خواهید یافت. به یاهو بروید و لینک www.competitorsite.com باز کنید. برای بازدید از فعالیتهای لینک های رقبای خود، از ابزارهای مفید این سایت استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که آگاهی، قدرت می آفریند.

10- استراتژی
یک استراتژی قوی برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود داشته باشید. قبل از ایجاد پیوند، خوب بررسی کرده و از هر راهکار هوشمندانه ای که در اختیار دارید استفاده نمایید. از توصیه های وب سایت های مشاور سئو و متخصصین آنها که بسار مفید میباشند، استفاده نمایید.

برای نتیجه گیری؛ امیدوارم برخی از ملاحظات مهم در مورد ساخت لینک که برای شما مهم بوده، در این لیست وجود داشته باشد. بعضی از موارد در وب سایت شما احتیاج به یک تغییر بسیار کوچک داشته و در موارد دیگر مانند محاسبات، تغییرات عمده نیازمند دارد. برای ایجاد این تحولات نیاز به بررسی مداوم می باشد.
به خاطر داشته باشید اگر زمان کافی برای این کار ندارید، متخصصین بهینه سازی موتورهای جستجو، برای سئو و بهبود رتبهء شما در دسترس می باشند.
:: در ادامه ...
صفحه قبل
آموزش نرم افزارهای مرتبط
مقالات بهینه سازی سایت
مقالات مرتبط با طراحی سایت
مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت محصول
مدیریت بازاریابی و فروش
روابط عمومی و تبلیغات
اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت برند
آموزش های تصویری
آموزش های صوتی
دوره ها و کارگاه های آموزشی
:: برو به ...
خدمات طراحی سایت
خدمات پارس فناوران
محصولات پارس فناوران





ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
47