روتر جدید D-Link با پشتیبانی از استاندارد 802.11ax معرفی شد

{title limit=50}

در جریان برگزاری نمایشگاه فناوریCES  شرکت های بسیاری جدیدترین محصولات خود را معرفی کردند از جمله شرکت هایی که محصول جدید را معرفی نمود دی لینک میباشد.

این شرکت امسال یک روتر با قابلیت پشتیبانی از استاندارد وای فای 802.11axمعرفی نمود،روتر مذکور قادر است از پهنای باند 11 هزار مگابیتی را نیز از طریق شبکه بیسیم خود منتقل کند.

به لحاظ فنی فناوریax  جدیدترین استانداردی است که در حوزه وای فای تاکنون ارائه شده است و قادر است پهنای باند بسیار زیادی را از طریق ارتباطات بیسیم انتقال دهد اما نکته ای که باید به آن توجه داشت پشتیبانی تلفن های جدید و رایانه ها و سایر دستگاه هایی است که به صورت بیسیم قابلیت اتصال را دارند، در حال حاضر هیچ دستگاهی این استاندارد راپشتیبانی نمیکند اما در آینده نزدیک قطعا محصولات جدید این استاندارد را پشتیبانی میکنند.

به هرحال شرکت دی لینک دو روتر AX6000 Ultra Wi-Fiو tri-band AX11000 Ultra Wi-Fi Routerرا به نمایشگاه CES 2018آورده است تا نشان دهد از رقبا عقب نمانده و به دنبال معرفی محصولات جدید و متفاوت است.به لحاظ تئوری در روتر AX6000سرعت انتقال اطلاعات به ۶۰۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد و در AX11000این سرعت به حداکثر ممکن یعنی ۱۱ هزار مگابیت در ثانیه افزایش می‌یابد در پایان لازم به ذکر است که شرکت دی لینک هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این محصول را ارائه نکرده است.


منبع:TheVerge






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1338