آیا برای خرید منتظر گلکسی نوت 8 باشیم؟!

{title limit=50}

بعد از اتفاقاتی که برای نوت 7 افتاد ،کاربران زیادی منتظر بودند تا سامسونگ جایگزینی را برای این مدل ارائه کند. با ارائه گلکسی S8 plus  کاربران زیادی به سمت این مدل جذب شدند. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ هر دو محصولاتی قدرتمند هستند و قطعا برای آنها که به دنبال موبایل هایی با نمایشگرهای بزرگ می گردند، گزینه های خوبی به شمار می روند.اما برای خيلی از كاربران اين سوال پيش آمده است كه گلكسی S8 خريداری كنند يا منتظر نوت ٨ باشند؟!گلسی S8 plus  دارايی صفحه نمايش بزرگی می باشد كه نياز بسياری از كاربران را كه علاقه مند به صفحه نمايش های بزرگ هستند را برطرف می كند.اين مدل به اندازه كافی قابليت های خاص خود را داشت كه رضايت  و نظر كاربران را به سمت خود جلب کرد.



اما اگر از جمله كاربرانی هستيد كه به يادداشت برداری و بزرگ كردن تصاوير و کارهای خاص علاقه مند هستید ممکن است  گلکسی S8 plus برای شما مناسب نباشد زیرا مهمترين تفاوت نوت ٨ با اين پرچم داران جدید در اس پن می باشد.این قلم برای این دسته از کاربران بسیار کارامد خواهد بود.



احتمالی می رود نوت 8 به عنوان میانبری برای پیاده سازی آرایه دوربین اصلی دوگانه استفاده نماید یا حتی ایده هایش در مورد رم 6 گیگابایتی و یا حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با استفاده از آن عملیاتی سازی نماید. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ هر دو دارای قابلیت هایی هستند که باعث پیش فروش فوق العاده این مدل شده است.اما مطمئنا نوت 8 هم حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت .تا عرضه نوت 8 هنوز هم دست کم شش ماه دیگر باقی است و اینکه چه تغییراتی قرار است در بخش سخت افزار دستگاه اعمال شود هنوز هم مشخص نشده است. اما شما گلکسی S8 را خریداری می کنید یا منتظر نوت 8 می مانید؟

منبع:androidauthority





ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
139