گلکسی A53 5G احتمالا با شارژر ۱۵ واتی در جعبه عرضه می‌شود

{title limit=50}

در چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی درباره‌ی گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی A53 5G، منتشر شد و نشان داد که در زمان عرضه به بازار، چه انتظاراتی از این گوشی داشته باشیم. اکنون، MySmartPrice گزارش می‌دهد که گلکسی A53 5G در وب‌سایت گواهینامه‌ی 3C مشاهده شده است و اطلاعات عجیبی از این گوشی را فاش می‌کند.

گلکسی A53 5G احتمالاً با شارژر 15 واتی عرضه خواهد شد

به‌نقل از فون‌آرنا، گواهینامه‌ی 3C نشان می‌دهد که گلکسی A53 با شماره‌مدل SM-A5360 از شارژر ۱۵ واتی بهره می‌برد. بااین‌حال، انتظار می‌رود که گلکسی A53 از سرعت شارژ سریع‌تری پشتیبانی کند؛ اما شارژر آن در جعبه موجود نخواهد بود.

گواهینامه 3C گلکسی A53 5G سامسونگ

سال ۲۰۲۱، سامسونگ نسل قبلی این گوشی، یعنی گلکسی A52 را با شارژر ۱۵ واتی در جعبه عرضه کرد؛ اما این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و براین‌اساس، تصور اینکه گلکسی A53 از شارژ سریع پشتیبانی نکند، غیرمنطقی خواهد بود. باوجوداین، به‌نظر می‌رسد که میان‌رده‌ی آینده‌ی سامسونگ با شارژری در جعبه عرضه خواهد شد که از این نظر خبر خوشی محسوب می‌شود.

جدا از آن، گواهینامه‌ی 3C اطلاعات دیگری درباره‌ی گوشی آینده فاش نمی‌کند؛ اما افشای اطلاعات قبلی نشان داد که از گلکسی A53 5G‌ آینده می‌توانیم چه انتظاراتی داشته باشیم.

سامسونگ گلکسی a51

از گوشی میان‌رده گلکسی A53 چه انتظاری داریم؟

پیش‌از‌این، گلکسی A53 5G در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده بود و این فهرست نشان داد گوشی میان‌رده‌ی مذکور از تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم قدرت می‌گیرد. البته اگر سامسونگ طبق سنت خود دو نوع تراشه‌ را برای بازارهای مختلف در نظر بگیرد، احتمالاً نسخه‌ی اسنپدراگون نیز وجود خواهد داشت. این روند تاکنون برای سری گلکسی اس استفاده شده است.

افزون‌براین، گلکسی A53 5G احتمالاً با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI سفارشی سامسونگ عرضه خواهد شد. متأسفانه فهرست گیک‌بنچ به نسخه‌ی One UI اشاره نکرده است.

ازنظر طراحی، انتظار می‌رود این گوشی کاملاً شبیه به نسل قبلی خود، یعنی گلکسی A52، با پنل پشتی پلاستیکی و حاشیه‌های بسیار نازک باشد. گلکسی A53 5G ظاهراً در رنگ‌های سفید، مشکی، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. در پنل جلویی آن نیز، از صفحه‌نمایش حفره‌دار برای میزبانی دوربین سلفی برخوردار خواهد بود.

رندرهای گلگسی a53 نسخه 5g

انتظار می‌رود گلکسی A53 5G به صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود و مانند نسل قبلی خود، از حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش استفاده کند. ازنظر دوربین، گوشی مذکور احتمالاً به دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود که گلکسی A53 5G درکنار گلکسی A73 و گلکسی A33 معرفی خواهد شد. معمولاً این گوشی‌ها ماه دسامبر (آذر و دی) رونمایی می‌شوند؛ اما سال ۲۰۲۱، گلکسی A52 و A72 در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) معرفی شدند. ازآنجاکه تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی تاریخ معرفی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه دردسترس نیست، به‌احتمال زیاد در بهار ۲۰۲۲ همانند سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهند شد.

در چند سال گذشته، سری گلکسی A در تمام جهان بسیار محبوب شده‌‌اند. برای مثال، گلکسی A52 از طراحی مدرن و رنگ‌بندی زیبا و عملکرد پایدار با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. نسخه‌ی 4G این گوشی نیز نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد؛ در‌حالی‌که نسخه‌ی 5G با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در حد پرچم‌دار عرضه می‌شود.

افزون‌براین، گلکسی A52 از تثبیت‌کننده‌ی تصویر اپتیکال برخوردار است که قابلیت‌های دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. انتظار می‌رود امسال هم اتفاقی مشابه را شاهد باشیم.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
276