طرح جدید اپل؛ تعمیر رایگان بلندگوهای آسیب‌دیده‌ی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو

{title limit=50}

روز گذشته اپل اعلام کرد که یک طرح خدماتی ایجاد کرده است که بر اساس آن، کاربران می‌توانند از خدمات رایگان برای تعمیر بلندگوهای گوشی‌های واجد شرایط بهره‌مند شوند. به گفته اپل، درصد بسیار کمی از مدل‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو ممکن است به دلیل وجود قطعه‌ای که در ماژول گیرنده خراب می‌شود، دچار مشکل صدا شوند. از قرار معلوم، دستگاه‌های آسیب‌پذیر بین اکتبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ (مهر ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰) تولید شده‌اند.

به گفته‌ی اپل، دارندگان آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو که در هنگام برقراری یا دریافت تماس‌ تلفنی دچار مشکل هستند، واجد شرایط تعمیرات رایگان خواهند بود؛ اما ظاهرا سایر مدل‌ها تحت تأثیر مشکل مذکور قرار نمی‌گیرند و بخشی از برنامه خدماتی محسوب نمی‌شوند. گفته می‌شود افراد واجد شرایط می‌توانند برای تعمیر گوشی‌ خود با درخواست وقت قبلی، به یک خرده‌فروشی معتبر اپل یا یک ارائه‌دهنده خدمات مجاز تحت پوشش اپل مراجعه کنند. همچنین افراد می‌توانند برای تنظیم قرارداد تعمیر با پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

گفتنی است مدل‌های آیفون واجد شرایط که دارای آسیب‌هایی نظیر نمایشگر معیوب یا ترک‌خورده هستند، قبل از دریافت سرویس باید این مشکلات را برطرف کنند؛ زیرا مشکلات جانبی می‌تواند بر فرایند تعمیر تأثیرگذار باشد. اپل می‌گوید این برنامه، تعمیر دستگاه‌های آسیب‌دیده را به مدت دو سال پس از اولین خرده‌فروشی دستگاه تحت پوشش قرار می‌دهد.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.





ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
36