شیائومی Mi Band X، مچ‌بند تناسب اندامی با نمایشگر ۳۶۰ درجه

{title limit=50}

مچ‌بندهای تناسب اندام Mi Band (Mi Smart Band) شیائومی به لطف طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و برچسب‌های قیمت مناسب بسیار محبوب و پرفروش هستند. می بند ۶، آخرین نسخه عرضه شده در سال جاری، کمتر از یک ماه، بیش از ۱ میلیون دستگاه فروخت.

به گزارش gizmochina، انتظار نمی‌رود شیائومی امسال جانشینی برای این خط تولید معرفی کند، اما این احتمال وجود دارد که این تولیدکننده چینی در حال کار کردن روی چند می بند جدید باشد. گزارش‌های جدید نشان داده است که شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای طراحی کانسپت Mi Band X است که یک صفحه‌نمایش ۳۶۰ درجه دارد.

می بند X

این خبر اولین بار توسط فردی با نام کاربری 才是 羽 度 در Weibo منتشر شد. محتوای این پست نشان می‌داد که شیائومی در حال کار روی می‌ بندی با صفحه‌نمایش انعطاف پذیر است که دور کل دستگاه قرار می‌گیرد، به همین دلیل برای قرارگیری آن روی دست نیازی به بند نیست. می‌توان به کانسپت این می‌ بند جدید به عنوان یک نسخه پیشرفته از Nubia Alpha و Nubia Watch فکر کرد. این منبع با انتشار تصویری که به نظر می‌رسد به یکی از رویدادهای شیائومی مربوط باشد، از این ادعای خود پشتیبان تهیه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

می بند x

هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی این محصول را معرفی می‌‌کند. حتی هنوز نمی‌دانیم که آیا شیائومی قصد دارد این می بند جدید زیبا را برای عموم عرضه کند یا تنها دوست دارد مانند ماجرای می میکس آلفا به همه ثابت کند توانایی تولید چه محصولاتی را دارد. انتظار می‌رود این دستگاه در صورت فروش دارای قیمتی بیشتر از همه اعضای دیگر خط تولید مچ‌بندهای شیائومی باشد. با این وجود برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره این محصول جذاب هیجان‌زده هستیم.

نظر شما همراهان زومیت درباره کانسپت Mi Band X با صفحه‌نمایش ۳۶۰ درجه‌ای آن چیست؟ آیا دوست دارید از چنین گجتی استفاده کنید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
89