بسته‌های بلند مدت به اپراتورهای موبایل برگشتند [به‌روزرسانی]

{title limit=50}

با گذشت چند هفته از حذف بسته‌های بلندمدت و به‌صرفه‌ی اپراتورهای مسلط موبایل در کشور در درگاه‌های پرداخت مختلف، به‌نظر می‌رسد همراه اول و ایرانسل درنهایت مغلوب سخت‌گیری‌های سازمان تنظیم مقررات شدند.

پس از آنکه اختیارات رگولاتوری برای برخورد با اپراتورهای متخلف افزایش یافت و جریمه‌ی ۶۰۰ میلیارد تومانی برای همراه اول و ایرانسل منظور شد، تنها ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا بسته‌های اینترنت تلفن همراه به حالت قبل بازگردد. به‌نظر می‌رسد با پایان‌یافتن این مهلت زمانی، نمایش بسته‌های اینترنت ایرانسل تنها در اپلکیشن ایرانسل من به حالت قبلی بازگشته است.

شب پیش حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این خبر را در توئیتر اعلام کرد: «امشب دو اپراتور تلفن همراه بسته‌‌های اینترنتی بلندمدت و پرطرفدار حذف شده‌ی خود را باز می‌گرداندند. توضیحات بیشتر را فردا در مصاحبه با رسانه‌های جمعی به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.»

با وجود این اعلام، هنوز تغییری در نحوه‌ی نمایش بسته‌های اینترنت همراه اول، نه در اپلکیشن و نه ازطریق USSD مشاهده نمی‌شود. پیش‌تر مدیرعامل همراه اول گفته بود که هیچ بسته‌ی اینترنتی حذف نشده و تنها درگاه‌های نمایش‌دهنده‌ی این بسته‌ها تغییر کرده‌اند.

حال باید دید که آیا همانند وعده‌هایی که رگولاتوری پیش از این داده بود، آیا خسارت کاربرانی که در این مدت اقدام به خرید بسته اینترنت کرده‌اند نیز بازگردانده می‌شود یا خیر.

به‌روزرسانی:

باوجود اینکه اعلام شده بود بسته‌های بلندمدت بدون تغییری در تعرفه باید از شب گذشته به اپلیکیشن‌های اپراتورها و درگاه USSD اضافه شده باشند، با گذشت ۱۴ ساعت هنوز هم این اتفاق نیفتاده است.

بسته‌های اینترنت ایرانسل هنوز به‌طور کامل به اپلیکیشن ایرانسل من اضافه نشدند و ازطریق USSD نیز در دسترس قرار ندارند. بااین‌حال روابط عمومی ایرانسل اعلام می‌کند که تمامی بسته‌ها به حالت قبل بازگشته‌اند و هرگونه تغیری درحال بررسی است. علاوه بر این، قیمت بسته‌ها با افزایشی نسبت به قیمت بسته‌ی موجود در وب‌سایت به چشم می‌خورد.

انتظار می‌رود همراه اول هم امروز تمام بسته‌های خود را به حالت قبل بازگرداند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
554