لپ‌تاپ Matebook E Go هواوی با تراشه Snapdragon 8cx Gen 3 احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

{title limit=50}

هواوی همچنان به معرفی محصولات جدید خود ادامه می‌دهد و در سال جاری، دستگاه‌های مختلفی ازجمله گوشی‌های هوشمند و تبلت رونمایی کرده است. طبق گزارش‌های اخیر، این شرکت چینی قصد دارد به‌زودی لپ‌تاپ جدید خود موسوم به MateBook E Go را نیز معرفی کند.

افشاگری به نام WangzaiIshitong اعلام کرده است که هواوی به‌زودی لپ‌تاپ جدیدی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ معرفی خواهد کرد که احتمالاً با نام MateBook E Go روانه‌ی بازار خواهد شد. اطلاعات این فرد نشان می‌دهد که لپ‌تاپ جدید هواوی از تراشه‌ی Snapdragon 8cx Gen 3 بهره خواهد برد.

به‌گزارش HuaweiCentral، غول فناوری چینی در چند روز گذشته، گواهی 3C را برای لپ‌تاپی جدید دریافت کرده است؛ به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود این محصول به‌زودی رونمایی شود. اگرچه هیچ تأییدیه‌ای درباره‌ی معرفی این دستگاه وجود ندارد، احتمال دارد این شرکت جزئیاتی از آن را به‌اشتراک بگذارد.

تراشه‌ی Snapdragon 8cx Gen 3 به مصرف بسیار بهینه‌ی انرژی و عملکرد مناسب مشهور است. این سیستم‌-روی-چیپ (SoC) برپایه‌ی لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید شده است؛ ازاین‌رو، عمر باتری لپ‌تاپ‌های مجهز به این تراشه حتی به چند روز می‌رسد.

Snapdragon 8cx Gen 3 سرعت پردازش درخورتوجهی دارد و اجرای روان عملکردهای چندوظیفه‌ای را تا ۸۵ درصد بهبود می‌دهد. همچنین، این سیستم-روی-چیپ با بهره‌گرفتن از هوش مصنوعی، یک لایه‌ی امنیتی اضافه برای دستگاه ایجاد می‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4054