کیبورد و ماوس بی‌سیم شیائومی با طراحی ارگونومیک معرفی شدند

{title limit=50}

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم جدید شیائومی به کاربران کمک می‌کنند با بهره‌گرفتن از سرعت انتقال ۲٫۴ گیگاهرتز، به کارهای خود سرعت ببخشند. این دو محصول سیگنال‌های پیوسته و پایدار با حداقل تداخل را ارائه می‌دهند. گیرنده‌ی نانو بی‌سیم فشرده‌‌ی شیائومی امکان انتقال از کیبورد و ماوس‌های سیمی به مدل‌های بی‌سیم را فراهم و به ایجاد فضای کاری منظم‌تر کمک می‌کند.

ماوس و کیبورد بی سیم شیائومی

کیبورد بی‌سیم شیائومی از طراحی سه‌ناحیه‌ای با ابعاد کامل شامل ۱۰۳ کلید استفاده می‌کند. ظاهر کلید‌های این محصول راحتی کار با آن را تضمین می‌کند. این صفحه‌کلید چندین کنترل در ۱۲ کلید Fn ارائه می‌دهد که امکان تکمیل سریع چند کار به‌طورهم‌زمان را فراهم می‌کند.

صفحه‌کلید بی‌سیم جدید شیائومی به کلید‌هایی مجهز شده است که شکل آن‌ها با نوک انگشت شما تناسب بهتری داشته باشد. کاراکترها با لیزر روی کلید‌های این محصول حکاکی شده‌اند و دربرابر سایش مقاوم‌اند. زاویه‌ی شیب ۶ درجه‌ی این کیبورد نیز به بهبود ارگونومی آن کمک می‌کند.

ماوس و کیبورد بی سیم شیائومی

به‌نوشته‌ی Gizmochina، ماوس بی‌سیم جدید شیائومی بسیار سبک است و می‌توان به‌راحتی و برای طولانی‌مدت با آن کار کرد. این محصول با باتری AAA کار می‌کند و مصرف انرژی آن بسیار بهینه است. ماوس مذکور از کلید برق و حسگرهای دقیق برای عملکرد بی‌نقص بهره می‌برد و مثل صفحه‌کلید با همان گیرنده‌ی بی‌سیم نانویی به سیستم شما متصل می‌شود.

این محصول به حالت خواب خودکار مجهز شده است که به افزایش طول عمر باتری آن کمک می‌کند و نشانگری نیز برای نمایش کاهش سطح باتری دارد. رنگ نارنجی این نشانگر به شما اطلاع می‌دهد که باتری آن به تعویض نیاز دارد. طراحی این محصول بسیار جمع‌وجور و متقارن است و در ترکیب با کیبورد بی‌سیم شیائومی عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد.

ماوس و کیبورد بی سیم شیائومی

اگر تمایل دارید بهره‌وری خود را هنگام کار با کامپیوتر افزایش دهید، استفاده از ماوس و کیبورد بی‌سیم جدید شیائومی می‌تواند گزینه‌ی ایدئالی برایتان باشد. ناگفته نماند این شرکت هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دو محصول را اعلام نکرده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
4024